Segment električnih in hibridnih vozil cveti

 

Zadnji dve leti so avtomobilski saloni usmerjeni predvsem v »zelena« vozila oziroma je na tovrstnih dogodkih vse več predstavitev električnih in hibridnih avtomobilov. Tudi zanimanje ljudi za nakup tovrstnih vozil se iz meseca v mesec povečuje, to pa je pričela podpirati tudi država s subvencijami za nakup električnih in plug-in hibridnih vozil. To obenem pomeni, da bodo mali oglasi na zato namenjenih straneh vse bolj polni tovrstnih vozil, kar je prav, saj je to eden izmed prvih korakov k nizkoogljični prihodnosti.

 

Če kupujete nov električni ali hibridni avtomobil je ponudba še bogatejša. Med bolj znanimi hibridi so Toyota Prius, Lexusovi modeli z oznako »h« (RX 450h, CT 200h,…), BMW X6 ActiveHybrid, BMW ActiveHybrid7, Honda Jazz Hybrid in Insight, ter še vrsto drugih. Kot kaže trend bodo v naslednjih dveh letih vsi večji proizvajalci ponujali vsaj en hibridni avtomobil, vse več pa jih vstopa tudi v segment električnih. BMW je v te kategoriji napovedal kar dva in sicer i3 in i8, Audi prihaja z A1 e-tronom in e-tron Spyderjem. Skratka, če se odločate za nakup rabljenega vozila bodo mali oglasi na različnih straneh z avtomobilsko vsebino pravi naslov za vas. Specializiran oglasnik za električna in hibridna vozila je na portalu Elektro-Vozila, v kolikor pa kupujete nov avtomobil pa ne pozabite, da so ti nekoliko cenejši (električni za 5.000 evrov, plug-in hibridi za 4.000 evrov).

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *