Pomoč pri najemu stanovanjskega kredita

Vsi, ki so že kdaj najemali stanovanjski kredit so šli skozi dolg proces birokracije ter pogajanj na različnih bankah, ob tem pa je potrebno upoštevati, da je hud že sam stres ob misli, da bo treba visoko anuiteto za ta kredit plačevati vsak mesec in to kar nekaj let. Velikokrat se ta proces tako zavleče, da se je na koncu treba hitro odločiti za eno od ponudb in na koncu se velikokrat zgodi, da je ta daleč od optimalne.

 

 

V podjetju Fidora se trudimo, da bi kreditojemalcem celoten proces olajšali in poenostavili. Ukvarjamo se namreč z iskanjem ugodnih kreditnih ponudb. Ravno stanovanjski krediti so veja financiranja s katero se največ ukvarjamo in za katero lahko mirno zatrdimo, da naša ekipa spada v sam vrh svetovalcev v Sloveniji.

 

Storitev v praksi sicer zgleda nekako takole: Nekdo, ki potrebuje kredit se najprej oglasi na svoji banki ter tam pridobi kreditno ponudbo. Marsikdo naredi največjo možno napako in to ponudbo tudi sprejme, misleč, da mu druge banke ne morejo ponuditi boljše ponudbe, kot banka, kateri zaupa že celo vrsto let. Prvo in osnovno pravilo najema kredita pa pravi rano nasprotno – nikoli ne sprejmi prve ponudbe. Tisti bolj seznanjeni bodo stopili še do kakšne banke ter si pridobili še kakšno konkurenčno ponudbo. Mi pravzaprav pridemo na vrsto v tretji fazi, ko nas ta kreditojemalec pokliče, ali pa izpolni ustrezen obrazec na naši spletni strani. Mi potem glede na njegove ponudbe priskrbimo še ugodnejše, to pa nam uspeva predvsem zaradi tega, ker bankam priskrbimo veliko število strank in nam zato za te stranke ponudijo boljše kreditne pogoje (nižjo obrestno mero, nižje stroške odobritve, …).

 

Seveda se vsak vpraša koliko storitev, ki zanesljivo prihrani čas in denar, sploh stane. Stane natanko 0 EUR, saj smo kot kreditni posredniki zavezani spoštovati Zakon o bančništvu, ki prepoveduje vsakršno zaračunavanje teh storitev. Seveda pa ne delamo zastonj, saj smo plačani s strani bank kot zunanji sodelavci.

 

Ravno zato je naša storitev tako dobra. V najslabšem primeru nam ne bo uspelo dobiti boljše ponudbe kot vi sami, se pravi, da ste v najslabšem primeru na istem kot prej. Se pa to zgodi le redko, saj v večini primerov urejamo precej boljše ponudbe, kot si jih občani lahko pridobijo sami.